Malawi, Trinity Hospital Muona - Reisverslagen van Annemieke Bruggink - WaarBenJij.nu Malawi, Trinity Hospital Muona - Reisverslagen van Annemieke Bruggink - WaarBenJij.nu

Malawi, Trinity Hospital Muona

18 augustus 2018 vertrek ik voor mijn buitenlandstage Vroedkunde naar het Trinity Hospital in Muona, Malawi.
Henny Elsenaar gaat tot 18 september met mij mee, om mij gezelschap te houden maar vooral ook de handen uit de mouwen te steken in de kliniek en/of kraamkliniek.
In de komende 10 weken hoop ik veel te leren van de collega verloskundigen in Malawi, waarbij ik me naast de fysiologie ook bezig zal gaan houden met de pathologie.
Ik kijk er erg naar uit!

Recente Reisverslagen:

Annemieke

Actief sinds 06 Aug. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9516

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

18 Augustus 2018 - 27 Oktober 2018

Malawi, Trinity Hospital Muona

Landen bezocht: